شناسهٔ خبر: 61137 - سرویس وزارتی

در ابلاغی از سوی اسلامی به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت گرفت

معرفی نماينده تام‌الاختيار وزير راه و شهرسازی در مناطق زلزله زده

عليرضا تابش وزير راه و شهرسازي در ابلاغی به رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامی ماموريت داد كه با اختيار تام و با حضور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب شخصا روند بازسازی را هدايت كند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازي، محمد اسلامي در ابلاغ خود خطاب به عليرضا تابش تصريح كرده است: به موجب اين ابلاغ به جناب عالي مأموريت داده مي‌شود با اختيار تام با حضور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب، روند بازسازي و عمليات مورد تعهد وزارت راه و شهرسازي را شخصا هدايت و عملكرد به صورت هفتگي به اينجانب گزارش نماييد.

وزير راه و شهرسازي در ادامه ابلاغ خود خطاب به رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار همراهي و هماهنگي همه دستگاه‌ها شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح روند بازسازي مناطق زلزله زده پيش از اين گفته بود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس اساسنامه مصوب مجلس به‌عنوان متولی بازسازی شهر و روستا مشخص‌شده است و بر همین اساس بازسازی مناطق آسیب‌دیده از زلزله بر اساس قانون به این بنیاد محول شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد: تا پایان امسال واحدهای احداثی روستایی به طور کامل به بهره برداری می رسد ولی واحدهای احداثی شهری پیشرفت ۷۵ درصدی دارند.