شناسهٔ خبر: 61191 - سرویس استان‌ها

معاون مسکن و ساختمان استان تهران خبر داد:

فراخوان عمومی مشارکت در ساخت ۶ پروژه بلند مرتبه سازی در تهرانسر

ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نسبت به تعریف پروژه‌هایی در اراضی سازمان ملی زمین و مسکن و فراخوان عمومی مشارکت در ساخت طی هفته جاری اقدام نمود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران،پرویز فیروز معاون مسکن و ساختمان این اداره کل گفت: این فراخوان برای ساخت ۶ پروژه بلند مرتبه سازی با جمع ارزش مشارکت بالغ بر ۸۰۰۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۱۷۵ هزار متر مربع به فراخوان عمومی گذاشته شده است.

فیروز در ادامه افزود: طرح مذکور در راستای شناسایی و ارزیابی فرصت‌ها، تهیه بسته‌های سرمایه گذاری برای پروژه های مشارکتی با تعریف پروژه هایی در اراضی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن صورت پذیرفته است.

وی هدف از اجرای این طرح را تحقق سیاست های کلی دولت دوازدهم مبنی بر کاهش تصدی گری دولت، جذب سرمایه گذاران در بخش خصوصی با هدف تحرک اقتصادی و هدایت بخش زیادی از نقدینگی به حوزه ساخت و ساز، عرضه مسکن و افزایش اشتغال عنوان کرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: بسته های سرمایه گذاری متعددی از جمله آماده سازی اراضی و تعریف پروژه‌های جدید در سطح استان تهران مهیا شده است که بنا به ضرورت و با هماهنگی سازمان ملی زمین و مسکن فرآیند اجرای آنها به زودی در سایر نقاط تهران بزرگ آغاز خواهد شد.