شناسهٔ خبر: 61207 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

فلسفه کاری ما خدمت به مردم و حل مشکلات آنهاست

حسن ربانی ارشد مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: خدمت به مردم جز فلسفه کاری ماست چرا که بین خدمت به مردم و محبوبیت نزد خدا ارتباط تنگاتنگی وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حسن ربانی ارشد در آئین تودیع و معارفه ضمن خوش آمد گویی و تشکر و قدردانی از تمامی مسئولین و دست اندرکاران عنوان کرد: به عنوان یک مدیر جوان خود را متعهد به سخت کوشی و جدیت در کارها و توسعه استان می دانم.

وی در ادامه به ارائه برنامه های عملیاتی خود در  آینده پرداخته و گفت: پیگیری برای برقراری عدالت در تخصیص بهینه اعتبارات برای پروژه های استان و جدیت و تلاش بیشتر در اجرای راههای روستایی از  برنامه های ما برای آینده است.

وی افزود: از دیگر برنامه های ما در این اداره کل، تعیین و تکلیف و تسریع در امور تکمیل مسکن مهر برای مردم و تسریع و پیگیری مجدانه در بازآفرینی شهری برای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان محلات هدف برای برقرای عدالت بین همه شهرهای استان است.

ربانی ارشد یادآورشد: یکی از اهداف ما برقراری عدالت اجتماعی بین محلات شهرها در طرح های جامع و تفصیلی است که امیدواریم با این کار فاصله محلات در شهرهای استان به ویژه شهر همدان کم شود.

وی با اشاره به اینکه افزایش شفافیت و سلامت اداری یکی از فلسفه های کاری ماست، اذعان داشت: تعامل و همکاری با تمام سازمان های غیر دولتی و اعمال حمایت لازم از تشکل های حرفه ای و بهبود مستمر وظایف ذاتی آنان به ویژه سازمان نظام مهندسی از دیگر برنامه های کاری ما در آینده است.
مهندس ربانی ارشد  با بیان این مطلب که برای اجرای تکالیف قانونی برای برنامه ششم توسعه اهتمام ویژه خواهیم داشت، گفت: امیدواریم بتوانیم با تمام دستگاههای اجرایی استان به ویژه استاندار و نمایندگان محترم تعامل و همکاری بیشتری داشته باشیم .

وی در پایان از زحمات مهندس فرزانه در دوران تصدی خود به عنوان مدیر کل راه و شهرسازی تقدیر و تشکر کرد.