شناسهٔ خبر: 61223 - سرویس استان‌ها

به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی نور و محمودآباد صورت پذیرفت

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

جلسه به منظور پیگیری طرح های راه و شهرسازی نور و محمودآباد نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران ،بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه معاونین این اداره کل با اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و دکتر شادمان فرماندار نور دیدار کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان ساخت : دراین دیدار طرح‌های عمرانی و اجرایی در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان نور و محمودآباد و بررسی روند اعتباری طرح های در دست اجرا بررسی گردید.

وی همچنین افزود : اقبال و استقبال عموم كاربران جاده ای برای تردد از سطح محورهای مركز مازندران بالاست ، از این رو امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف بتوانیم سرعت قابل توجهی در روند اجرایی این پروژه داشته باشیم.

بهادری ضمن اشاره برمحدودیتها و چالش‌های موجود در روند اجرایی پروژه‌های راهسازی در استان گفت: همت و غیرت به همراه تلاش و كوشش تمامی دست اندركاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.

بررسی وضعیت تعریض محور آمل – چمستان و چمستان – نور ، تکمیل راه روستایی کلاک ، نشو ، واز، ایوا ، مج و فیول ، ادامه عملیات تعریض پل لاویج رود – عبدل آباد ، انگتارود و پل تلیاکتی و همچنین پیگیری و تعیین تکلیف مسائل مربوط به مسکن مهر گنج یاب ، شهرک آزادگان ، رویان و کاسگر محله از جمله موضوعاتی بوده است که در خصوص آن بحث و تبادل نظر و تصمیمات  مناسبی اتخاذ شد.