شناسهٔ خبر: 61238 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم خبر داد

اولین بارش برف پاییزی در محور فوجرد/بازگشت تردد در محور فوجرد در استان قم

برف روبی قم رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلفچگان - قم گفت: با توجه به بارش برف در محور فوجرد هم اکنون با تلاش عوامل راهداری برفروبی انجام شده و تردد درآن جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان قم، مهدی موسوی با اعلام این خبر گفت: در پی بارش برف که از صبح امروز در محور فوجرد در استان قم شروع شده، عملیات راهداری زمستانی در محورهای برف‌گیر استان قم به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: با وجود بارش برف تردد خودروها بدون کوچکترین مشکلی در این مسیرها صورت می‌گیرد.

 وی اظهارداشت: راهداران از نخستین ساعات بارش برف در محورهای برف گیر مستقر شده و به انجام عملیات بروفروبی و نمک پاشی در این محورهای مشغول هستند.

 رئیس اداره راهداری سلفچگان بیان کرد: از زمان شروع بارش برف نیروهای راهداری با ۱ دستگاه کامیون برف‌روب، ۱ دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، ۱ دستگاه کامیون نمک‌پاش مکانیزه  به طول ۳۰ کیلومتر  به برف‌روبی در محور پرداختند.

 موسوی در پایان ضمن تاکید بر تلاش بی‌شائبه راهداران در ایام برفروبی بر عدم تردد خودروها بدون زنجیر چرخ اعلام کرد: بی تردید از عوامل مهم در جلوگیری از سوانح جاده ای در فصول بارش تجهیز کلیه خودروها به داشتن زنجیر چرخ است.