شناسهٔ خبر: 61299 - سرویس استان‌ها

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی گلستان خبر داد

آغاز ثبت نام آزمون های ورود به حرفه مهندسان، کاردان ها و معماران تجربی

اطلاعیه سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی گلستان اعلام كرد: زمان ثبت نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان، كاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی از یكشنبه ۲۳آبان ماه جاری همزمان با سراسر كشور در استان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان،فرشته خلیل زاده سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه دفتر مقررات ملی و كنترل ساختمان به آدرس www.inbr.ir برای ثبت نام در آزمون های مذكور اقدام كنند.

به گفته وی، مهلت ثبت نام از داوطلبان شركت در این آزمون تا روز شنبه مورخ ۳ آذر ماه سال جاری می باشد.

خلیل زاده به داوطلبان توصیه كرد كه به دلیل محدودیت زمان ثبت نام، به تدریج تا پایان مهلت تعیین شده برای ثبت نام اقدام كرده و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موكول نكنند.

وی اظهار داشت: آزمون های ورود به حرفه مهندسان، كاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران در روزهای پنجشنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ بهمن ماه سال ۹۷ برگزار می شود.

مدیر مسكن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان افزود: رشته های مهندسی، شهرسازی ، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، معماری (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات مكانیكی(طراحی و نظارت)، تاسیسات برقی (طراحی و نظارت) و نقشه برداری ، گرافیک و رشته های کاردان های فنی ساختمان شهرسازی ، عمران ،معماری ،نقشه برداری ،تاسیسات مكانیكی، تاسیسات برقی و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی یادآور شد جهت هرگونه سوء استفاده احتمالی ، به کلیه داوطلبان محترم تاکید می شود دریافت هر گونه اطلاعات و اخبار و تکمیل فرایند ثبت نام ، اخذ تاییدهای مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه و کارنامه نتایج آزمون صرفاً از طریق سازمان ثبت نام آزمون ها به آدرس الکترونیکی www.inbr.ir  پیگیری نموده و از هرگونه اقدام از طریق سایر شبکه ها و سامانه‌ها جداً پرهیز نمائید.