شناسهٔ خبر: 61313 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد؛

اکیپ‌های راهداری زمستانی در ۲۵ راهدارخانه همدان مستقر می شوند

مصطفی پناهنده مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از استقرار اکیپ های راهداری زمستانی در ۲۵ راهدارخانه ثابت همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده در نشست هماهنگی راهداری زمستانی استان افزود: عملیات راهداری زمستانی به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران، رانندگان و در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در فصل های سرد سال انجام می شود.

وی گفت: ۵۹۷ نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان و ۲۸۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در طرح زمستانی و عملیات راهداری تجهیز و برای عملیات زمستانی این استان در آماده باش کامل قرار دارند.

پناهنده از روسای راهداری شهرستان های استان خواست، با هماهنگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرچه سریعتر نسبت به رفع کمبودهای احتمالی راهدارخانه‌ها و همچنین تجهیزات راهداری زمستانی درحوزه استحفاظی خود اقدام کنند.

وی با تاکید به مجهز شدن راهدارخانه‌های استان همدان به شن، ماسه و نمک مورد نیاز در عملیات راهداری زمستانی یادآور شد: ۷۵ هزار تن شن نخودی، ماسه و نمک برای یخ زدایی محورهای مواصلاتی استان خریداری شده است.

این مسئول در ادامه یادآور شد: این اداره کل با بسیج همه جانبه كاركنان و به کارگیری تمامی امکانات و استقرار در مسیرهای حوزه استحفاظی و افزایش گشت های راهداری به ویژه در محورهای پرتردد به مسافران جاده ها خدمات رسانی می كند.