شناسهٔ خبر: 61335 - سرویس هوایی

در دومين نشست هم انديشی مديران ارشد دولت تدبير و اميد صورت گرفت؛

تقدير رئيس جمهوری از سازمان هواپيمايی کشوری در مديريت مصرف انرژی

حسن روحانی رئيس جمهوری در دومين نشست هم انديشی مديران ارشد دولت تدبير و اميد از رئيس سازمان هواپيمايی کشوری به دليل صرفه‌جويی در مصرف انرژی در تابستان امسال تقدير کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان هواپيمايی كشوری، در اجراي رهنمودها و تكاليف ابلاغي رئيس جمهوري آخرين اقدامات در خصوص صرفه جويي انرژي در تابستان ۹۷ به عمل آمد و همين امر كاهش مصرف انرژي به طور چشمگير را به همراه داشت.

براساس اين گزارش، از اقدامات صورت گرفته در اين دوره مي توان به نصب دستگاه هوشمند در موتور خانه مركزي جهت كاهش مصرف گاز و برق، بررسي دوره ايي سيستم هاي برودتي و حرارتي، كنترل مستمر و روزانه سيستم ها و همچنين جداسازي آب سيستم هاي گرمايشي از آب مصرفي به جهت خاموش كردن سيستم هاي حرارتي در تابستان اشاره كرد.

گفتني است، نصب دستگاه هوشمند جهت كنترل دماي استاندارد تعيين شده براساس  بخشنامه صادره، عدم استفاده از كولرهاي گازي، استفاده از لامپ هاي فلورسنت، كم مصرف و LED، شناسايي فعاليت و مكان هاي پر مصرف و ساماندهي آنها و صدور بخشنامه هاي مختلف جهت همكاران در خصوص صرفه جويي در مصرف انرژي نيز از ديگر اقدامات صورت گرفته در راستاي كاهش مصرف انرژي به شمار مي رود.