شناسهٔ خبر: 61428 - سرویس استان‌ها

در روزهای پایانی آبان ماه ۹۷ انجام شد

سفر یکروزه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به شهرستان شیروان

جلسه رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی از سفر یک‌روزه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به همراه معاونین به شهرستان شیروان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید داود دانشمند بیان کرد: این سفر به منظور دیدار با امام جمعه محترم شهرستان ،بازدید از پروژه های راه و شهرسازی شهرستان شیروان و ملاقات مردمی با شهروندان شهرستان شیروان صورت پذیرفت.

وی اظهار داشت : در ابتدا مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه معاونین خود با امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام والمسلمین کوثری دیدار و گفتگو کردند.

دانشمند گفت: همچنین در اداره راه و شهرسازی اسفراین ۱۴ مورد ملاقات حضوری انجام شد که  سه مورد مربوط به حوزه مسکن ،۶ مورد حوزه املاک ،۱ مورد شهرسازی و معماری و ۴ مورد مربوط به حوزه راه بود که هرکدام با معاونتهای مربوطه مشکلات خود را مطرح کردند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی  تصریح کرد :در ادامه این سفر نیز مدیرکل راه و شهرسازی به همراه معاونین از مسکن مهر کوی وحدت شیروان بازدید کردند و با کارکنان اداره راه و شهرسازی شیروان نیز از نزدیک دیدار و گفتگو کردندو در این دیدار کارکنان این اداره  به بیان مسائل و مشکلات کاری و معیشتی خود پرداختند و مصطفی زاده هم نقطه نظراتی را در این خصوص به کارکنان ارائه کردند.

گفتنی است در دیدار مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با حجت الاسلام و المسلمین کوثری امام جمعه شهرستان شیروان ،ایشان از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی قدردانی کردند و رضایت مردم را نیز از این عملکرد اعلام کردند.