شناسهٔ خبر: 61552 - سرویس استان‌ها

به مناسبت هفته بسیج صورت پذیرفت :

برگزاری میز خدمت و تکریم ارباب رجوع در خراسان شمالی

میز خدمت رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : میز خدمت و تکریم ارباب رجوع همزمان با هفته بسیج در محل گلستان شهر بجنورد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی  اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ، سید داود دانشمند اظهار داشت : میز خدمت در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع به مناسبت هفته بسیج با حضور معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان و مدیران دیگر دستگاه های استان در محل مسجد گلستان شهر بجنورد برگزار شد.

روزبه دادجو، معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان در همین رابطه گفت: راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، خدمتی شایسته به شهروندان و مراجعین استان است و با برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌توان پل‌های ارتباطی بهتری بین مردم و مسئولین جهت رفع مشکلات ایجاد کرد.

مجتبی ایران پناه، معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه افزود : جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف مسئولان راه و شهرسازی استان است که مستقیما با مردم و مراجعین سر و کار دارند.

مسئول پایگاه بسیج اداره کل نیز با اشاره به اینکه امروزه بسیج در میان اقشار مختلف جامعه گسترش یافته است، اظهار داشت: بسیجیان با استفاده از همه امکانات برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

لازم به ذکر است در این میز خدمت به تعداد ۴۵ نفر ارباب رجوع توسط معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی پاسخگویی لازم داده شد.