شناسهٔ خبر: 61649 - سرویس وزارتی

افتتاح نمایشگاه ICOPMAS ۲۰۱۸ با حضور ۴۰ کشور در هتل المپیک تهران/بازدید وزیر راه و شهرسازی از نمایشگاه سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی

سیزدهمین همایش بین المللی ICOPMAS 2018 وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح سیزدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه های دریایی از نمایشگاهی که با همین عنوان در هتل المپیک تهران دایر شده، بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی که امروز در مراسم افتتاحیه سیزدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS۲۰۱۸) شرکت و سخنرانی کرد، در حاشیه مراسم از نمایشگاهی که بدین منظور تشکیل شده بود، بازدید بعمل آورد.

سیزدهمین همایش سواحل، بنادر و سازه های دریایی صبح امروز ۵ آذرماه در تهران هتل المپیک کار خود را آغاز کرد و به مدت ۳ روز تا ۷ آذرماه دایر است. در این همایش، ۴۰ کشور حضور دارند و دستاوردهای خود را در حوزه سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی به دیگر شرکت کنندگان معرفی می‌کنند.

در همایش فوق و در مراسم افتتاحیه، امیردریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاون وزیر و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله ایران نژاد و علیم یارمحمدی، وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.