شناسهٔ خبر: 61677 - سرویس هوایی

در جزیره کیش صورت گرفت:

بازدید مدیرعامل ایران‌ایر از نمایشگاه هوایی ایران

نهمين نمايشگاه بين‌المللي هوايي ايران در  جزيره كيش مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران « هما» به بازدید از نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران و مذاکره با شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه پرداخت.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه شرفبافی، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، «هما» در نخستین روز از نهمین نمایشگاه دو سالانه بین‌المللی هوایی ایران  که در جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود، به بازدید از این نمایشگاه و مذاکره و رایزنی با شرکت‌کنندگان مختلف در این نمایشگاه پرداخت.

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی هوانوردی، ارائه دهندگان تور، تامین‌کنندگان نرم‌افزارهای تخصصی هوانوردی، شرکت‌های هندلینگ و خدمات فرودگاهی، ایرلاین‌های مختلف، تهیه‌کنندگان نرم‌افزار و سخت‌افزار شبیه‌ساز پرواز، سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی از جمله غرفه‌هایی بودند که شرفبافی به بازدید از آن‌ها پرداخت.

گفتنی است نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران، از پنجم تا هشتم آذرماه در جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود. هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی در این نمایشگاه حضور دارند.