شناسهٔ خبر: 61804 - سرویس استان‌ها

مديركل بنادر مازندران مطرح كرد:

ضرورت فرهنگ سازی برای آشنايی هرچه بیشتر دانش آموزان با صنعت دريانوردی

همایش مديركل بنادر و دريانوردی استان مازندران در آيين تجليل از مقام علمي دانش آموزان و دانشجويان ممتاز ، بر ضرورت فرهنگ سازی در سطح مدارس براي آشنايی هر چه بيشتر دانش آموزان با فعاليت های دريايی و بندری و اهميت صنعت بزرگ دريانوردی تأكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل بنادر و دريانوردي استان مازندران ، محمد تقي انزان پور روز سه شنبه ۶ آذز ماه در مراسم جشن انديشه ها كه با حضور پرشور دانش آموزان و دانشجويان ممتاز و خانواده هاي محترم همكاران در اردوگاه شهيد رسولي نوشهر برگزار شد با اعلام اين مطلب افزود : آشنايي هر چه بيشتر آينده سازان واقعي اين مرز و بوم با اهميت بندر به عنوان يك بنگاه اقتصادي مي تواند زمينه رشد و توسعه روز افزون فعاليت هاي دریایی و بندري و صنعت دريانوردي را فراهم نمايد.

 وي با اشاره به اينكه بندر نوشهر تنها قطب اقتصادي غرب استان مازندران است خاطر نشان كرد : دانش آموزان و دانشجويان عزیز و خانواده هاي محترمشان، به عنوان نخستين حلقه ارتباطي بين بندر و شهر مي توانند نقش مهمي در راستاي تبيين جايگاه و دستاورد هاي بندر و سهم آن در توسعه اقتصاد ملي و منطقه اي و ايجاد اشتغال پايدار ايفاء نمايند.

مدير منطقه ويژه اقتصادي بندر نوشهر ، هدف از برگزاري اين مراسم را گردهمايي خانواده بزرگ بندري و ايجاد شور و نشاط و انگيزه در بين همكاران و خانواده هاي محترم آنان و ايجاد حس رقابت در بين دانش آموزان و دانشجويان برشمرد و براي يكايك اين عزيزان در عرصه هاي مختلف آروزي موفقيت كرد.

گفتني است مراسم جشن انديشه ها به منظور تجلیل از مقام علمي ۱۵۴ دانش آموز و ۱۸ دانشجوي ممتاز فرزند كاركنان بنادر تابعه اداره كل بنادر و دريانوردي استان مازندران  در سال تحصيلي ۹۷- ۹۶ در فضايي صميمي و با نشاط برگزار شد و از زحمات و افتخارآفرینی های این عزیزان در عرصه دانش اندوزی قدردانی به عمل آمد.