شناسهٔ خبر: 61820 - سرویس مسکن و شهرسازی

جهت بازدید میدانی محلات شهر و بافت فرسوده این شهرستان صورت گرفت؛

سفریک روزه معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهر سازی به جیرفت

جلسه معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی به همراه مدیر کل دفتر نظارت بر طرح های توسعه و عمران وارد شهر جیرفت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدسعید ایزدی، معاون معماری و شهرسازی وزارت و راه شهرسازی جهت بازدید میدانی محلات شهر جیرفت و همچنین بافت فرسوده این شهرستان وسایت پیشنهادی طرح ساماندهی حاشیه هلیل رود به کرمان سفر کرد. 

طبق اعلام صورت گرفته در ادامه این بازدید جلسه ای در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان با حضور معاون امور عمرانی استانداری کرمان،نماینده شهر های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و شورای شهر  و نمایندگان ادارات استان و مقامات محلی تشکیل شد.

در این جلسه مسائل شهرهای جنوب کرمان مطرح و بررسی و ساردوئی، مدیرکل راه و شهر سازی جنوب کرمان در ابتدای جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت شهرهای جنوب کرمان و طرح های در دست تهیه، در حال تصویب و مصوب این شهرها پرداخت.

ایزدی در ادامه بر اهمیت ارتقا سیما و منظر شهرهای جنوبی و کنترل نظام مهندسی ساختمان و شهرداری بر ساخت و سازها نیز تاکید کرد و گفت: بافت های فرسوده شهر جیرفت به همت مسئولین شهری ظرفیتی را  برای بهسازی و ارتقا کیفیت زندگی ساکنین در قالب طرح های ستاد بازآفرینی فراهم نموده است که باید همکاری های لازم در این زمینه انجام گیرد.