شناسهٔ خبر: 61871 - سرویس مسکن و شهرسازی

اسلامی طی پیامی در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد:

برگزاری هفتگی شورای مسکن مهر در وزارت راه و شهرسازی/ بررسی و تصویب راهکارهای لازم در جهت پیشبرد پروژه‌های باقیمانده

جلسه نخستین جلسه از شورای مسکن مهر کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی براي بررسی و تصویب راهکارهای لازم در جهت پیشبرد پروژه‌های باقیمانده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نخستین جلسه از شورای مسکن مهر کشور با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، هوشنگ عشایری معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، عليرضا تابش رئیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی، امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی و سایر مدیران مربوطه در دفتر وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

وزير راه و شهرسازی در این راستا طی پیامی در صفحه ایستاگرامی خود اعلام کرد: در راستای انجام ماموریت‌ و پاسخ به عزیزانی که متقاضی مسکن مهر هستند  هر شنبه از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ صبح جلسه مسكن مهر برگزار مي‌شود و هر بخش گزارش خود را ارائه مي‌دهند.

وی در انتهای این پیام اعلام کرد که به زودی با بررسی و تصویب راهکارها، تصمیم‌های گرفته شده به اطلاع هموطنان عزیز خصوصا متقاضیان عزیز خواهد رسید.