شناسهٔ خبر: 61921 - سرویس مسکن و شهرسازی

با دستور وزیر راه وشهرسازی

مدت‌زمان تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندسی، رجبی کاهش یافت

انتخابات نظام مهندسی بر اساس‌نامه وزیر راه و  شهرسازی به معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه مدت‌ زمان تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندس فرج‌الله رجبی از یک سال به دو ماه کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرپرست دفتر توسعه مهندسی ساختمان معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در نامه ای خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس تصریح کرده است که دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص کاهش مدت‌زمان تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندسی آقای فرج‌الله رجبی، برای ابلاغ به سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان فارس و اطلاع به وی اقدامات لازم مبذول شود.

بر اساس‌نامه وزیر راه و  شهرسازی به معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه مدت‌زمان تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندس فرج‌الله رجبی از یک سال به دو ماه کاهش یافت.

بنابر این گزارش  وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای جداگانه به معاون مسکن و ساختمان این وزارتخانه دستور برگزاری جلسه فوق‌العاده هیات عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را ابلاغ کرد.

در این نامه تصریح شده است که طبق ماده ۱۰۳ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام‌ مهندسی و کنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۵ از اعضای اصلی هیات مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان‌ها برای شرکت در این جلسه دعوت شود.