شناسهٔ خبر: 62054 - سرویس استان‌ها

اهدای لوح سپاس به اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان به خاطر کمک به باز آفرینی شهری

تقدیر اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان به خاطر بهسازی و رفع مشکل شهرکها موجود و کمک به باز آفرینی شهری و همکاری با شوراهای اسلامی جنوب استان کرمان لوح سپاس دریافت کرد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان جنوبی ، جلسه مشترک شوراهای اسلامی شهر ها جنوب  و شرق استان کرمان در  شهر جیرفت،سالن شهید مداحی پور با حضور علی هاشمیان رئیس شورای اسلامی استان کرمان،اعضای شورای عالی استان کرمان،مدیر کل امور شهری استانداری و جمعی از مسئولین اجرایی جنوب استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه به پاس خدمات اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان در جهت بهسازی و رفع مشکل شهرکها موجود در شهر های جنوب و همچنین کمک به باز آفرینی شهری و همکاری با شوراهای اسلامی جنوب استان کرمان لوح سپاس اهدا گردید.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است:

امروزه اهمیت واگذاری امور به مردم در توسعه کشور عزیزمان ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست و بر مدیران کشور لازم است با اتخاذ تدابیر علمی و کاربردی ضمن از میان بر داشتن موانع،زمینه نهادینه شدن مدیریت محلی را فراهم نمایند. به همین منظور بر خود لازم می دانیم از تلاش های خالصانه و زحمات بی شائبه جنابعالی در همکاری و تعامل با شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر نماییم .

امیدواریم با توکل به خداوند منان و آرمانهای امام (ره) در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت تدبیر و امید در مسیر اهداف والای جامعه شورایی موفق و پیروز باشید.