شناسهٔ خبر: 62074 - سرویس استان‌ها

در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان صورت گرفت

نشست معاون وزير راه و شهرسازی با مسئولان ادارات راهداری و حل و نقل جاده ای استان هرمزگان

جلسه معاون وزير راه و شهرسازی و رئيس راهداری و حمل و نقل جاده ای سازمان با مسئولان و روسای ادارات راهداری و حل و نقل جاده ای استان هرمزگان نشستی را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي، جلسه ای با حضور حسن نيا معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور ، باتفاق حاج اسماعيلي مدير كل اداره مسافر ، داريوش باقرجوان مدير كل ، معاونين ، روساي ستادي و شهرستاني هرمزگان عصر روز پنجشنيه در سالن كنفرانس اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي برگزار شد.

عبدالهاشم حسن نيا در سفر يك روزه با حضور در اداره كل به افتتاح وب كيوسك ميز خدمت كه در جهت طراحي و رفاه بيشتر ارباب رجوع ها طراحي شده بود اقدام كرد.

اين مقام مسئول طي نشستي كه با مسئولين و روساي ستادي و شهرستاني برگزار شد به گفت و گو پرداخت و عنوان كرد ۹۰% بار كشور توسط حمل و نقل انجام ميشود و اين نشان دهنده همت و تلاش كاركنان و مسئولين است.

اين مقام مسئول اظهار داشت: با توجه به مشكلاتي كه بعد از ادغام صورت گرفت كماكن نيروها با صبر و بردباري به راه خود در جهت بهبود هر چه بهتر وضعيت حمل و نقل و راهداري ادامه دادند .

در ادامه اين جلسه داريوش باقرجوان با اشاره به اهميت ويژه ترانزيت استان هرمزگان در تجارت و اقتصاد كشورگفت : تزانزيت استان هرمزگان با ۳۶ درصد از مجموعه ترانزيت كالاي ورودي مهمترين و فعالترين مرز ترانزيتي در كشور بوده است.

وي عنوان كرد، تلاش شبانه روزي فعالان حوزه حمل و نقل استان موجب شد تا هرمزگان از بين ۳۲ مرز فعال كشور در جايگاه نخست ترانيت قرار گيرد.

مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي در ادامه افزود : ناداره راهداري و حمل و نقل جاده اي استان بيش از ۱۳۵۰۰ كيلومتر آزاد راه ، بزرگراه، راههاي اصلي و فرعي را زير پوشش دارد كه از اين ميزان حدود ۱۰۰۰۰ كيلومتر راه روستاي است كه نگهداري از اين راهها كه سرمايه ملي هشتند با هدف بالا براي ضريب ايمني و بهبود امنيت تردد در اين محورها در حال انجام است.

 وي خاطر نشان كرد ، شناسايي و گزارش دهي مشكلات جاده ها همراه با پيشنهادات كاركنان راهداري در جهت ايمني كاربران راه كمك بسازايي در اين امر مي كند.

در اين جلسه روساي ادارات شهرستان و ستادي به ارائه نقطه نظرات ، عملكرد و مشكلات پرداختند.

در پايان اين نشست معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس راهداري و حمل و نقل جاده اي سازمان از استان ابراز اميدواري و رضايتمندی كرد.