شناسهٔ خبر: 62096 - سرویس استان‌ها

مهدی موسوی عنوان کرد؛

اجرای طرح لکه گیری هندسی در محورهای جاده ای بخش سلفچگان

آسفالت سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلفچگان از اجرای طرح لکه گیری هندسی در محورهای جاده ای بخش سلفچگان (استان قم) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان قم در راستای تامین ایمنی و تسهیل ترافیک محورهای جاده ای بخش سلفچگان و خلجستان(استان قم) طرح ترمیم و لکه گیری آسفالت پنج قطعه از محورهای مواصلاتی این بخش اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سید مهدی موسوی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جادهای سلفچگان در تکمیل خبر فوق اضافه کرد: با عنایت به اضمحلال لایه آسفالتی قطعاتی از محورهای جاده ای بخش سلفچگان طرح لکه گیری این نقاط به صورت هندسی در دستور کار قرار گرفت.

وی بازه زمانی اجرای این پروژه یک ماه عنوان کرد و توضیح داد: با عنایت به تقریب طرح راهداری زمستانی و متغیر بودن شرایط جوی، طرح لکه گیری آسفالت محورهای این بخش طی بازه زمانی یکماهه آبانماه، عملیاتی و به بهره برداری رسید.

موسوی در خصوص مشخصات فنی اجرای این پروژه نیز اظهار داشت: با توجه به مطالعات صورت گرفته و براساس نیاز فنی ملحوظ، جهت لکه گیری از دو نوع آسفالت توپکا و بیندر در محل استفاده شده است.

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلفچگان میزان تناژ آسفالتی در راستای اجرای طرح فوق الذکر را افزون بر ۲۰ تن برآورد کرد و خاطر نشان ساخت: آسفالت مورد نیاز این پروژه به صورت گرم و خودروی فلاسک ذخیره و به محل حمل و مورد استفاده قرار گرفته است.

وی در خاتمه ضمن تاکید بر فعالیت های سخت کوشان راهدار در امر نگهداری و تامین راه ها، تصریح نمود: صفر تا صد این پروژه (اعم از تمهیدات مطالعاتی و عملیات اجرایی) به صورت امانی و توسط عوامل و امکانات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلفچگان (استان قم) اجرا و به بهره برداری رسیده است.