شناسهٔ خبر: 62185 - سرویس جاده‌ای

عطرچیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد

حضور انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل/ هدف نمایشگاه تقویت ارتباط تجاری باشد

محمدجواد عطرچیان دبیر انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران از حضور این انجمن همراه تعدادی از شرکت‌های عضو در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته خبر داد و گفت: یکی از جذابیت‌های این دوره از نمایشگاه حضور استارتاپ‌ها برای ارائه خدمات خود به بخش خصوصی و دولتی است.

محمدجواد عطرچیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته و نقش بخش خصوصی در نمایشگاه امسال اظهار داشت: انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی همراه تعدادی از شرکت‌های فعال در این حوزه در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته شرکت می‌کند.

وی افزود: یکی از جذابیت‌های این دوره نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته حضور شرکت‌های استارتاپ است که البته می‌توانند بازاری برای فروش محصولات و خدمات خود به بخش خصوصی و دولتی ارائه کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران با بیان اینکه «‌باید فکری به حال هدف‌گذاری نمایشگاه حمل‌ونقل شود» تأکید کرد: نمایشگاه حمل‌ونقل چه با هزینه دولت و چه بخش خصوصی برگزار شود، باید خروجی آن مشخص گردد که آیا برگزاری نمایشگاه منجر به بهبود تجارت، ‌قرارداد تجاری و کسب‌وکار بین بخش خصوصی با یکدیگر می‌شود یا خیر؟

عطرچیان تصریح کرد: امیدواریم سمت‌وسوی نمایشگاه حمل‌ونقل در ایران به سمت تجاری شدن حرکت کند، نه اینکه محلی برای ارائه دستاوردهای دستگاه‌های دولتی در حد آمار و ارقام یا ارائه محصولات از سوی برخی شرکت‌های تولیدکننده برای فروش باشد.

دبیر انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران یادآور شد: در حال حاضر رمقی برای بخش خصوصی باقی نمانده است و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای و ریلی با مشکلات جدی روبرو هستند.

سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته با حمایت وزارت راه و شهرسازی و فدراسیون جهانی راه، همکاری وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط به مناسبت هفته حمل‌و‌نقل از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ آذر ماه سال جاری در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه اجرایی نمایشگاه به شماره ۹-۲۲۸۹۳۰۰۸ تماس حاصل کرده و یا به سایت اینترنتی نمایشگاه به آدرس www.irantransexpo.com مراجعه کنند.