شناسهٔ خبر: 62208 - سرویس هوایی

در بازدید از فرودگاه مهرآباد صورت گرفت:

تأکيد باقريان بر اتمام پروژه‎های فرودگاه مهرآباد تا آغاز پروازهای نوروزی

غلامحسین باقریان عضو هيأت مديره و معاون عمليات فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوايی ايران در بازديد از فرودگاه مهرآباد بر پيگيری جدی مسائل موجود برای اتمام و بهره‎برداری از پروژه بهسازی ترمينال ۱ و ۲ به منظور استقبال از سفرهای نوروزی و ارائه خدمات بهتر و بيشتر به مسافران تأکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، غلامحسین باقریان در پی بازدید از فرودگاه مهرآباد در جلسه کنترل پروژه‎های این فرودگاه که با حضور مدیرکل فرودگاه مهرآباد و مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه‎ها و دیگر مسئولان پروژه برگزار شد با تأکید بر روان‎سازی و سرعت در اجراي پروژه‎هاي مهرآباد گفت: اولویت اول را باید بهره‎برداری از تعدادی از پل‎ها تلسکوپی ترمینال ۱ و ۲ بگذاریم تا تردد و گردش کار مسافران تسهیل شود.

وی افزود: همچنین ایجاد باراندازهای تفکیک‎شده برای شرکت‎های هندلینگ‎کننده نیز از اولویت‎های پروژه‎ها است که موجب تسریع در عملیات خروج مسافران در اجرای پروژه ترمینال ۱ و ۲ خواهد شد.

باقریان با اشاره به اینکه انجام کار در فرودگاه مهرآباد با توجه به حجم ترافیک پروازی و تردد مسافران نیازمند دقت و سرعت عمل بالا است، گفت:  کار باید همزمان با انجام عملیات پروازی انجام شوند زیرا نمی‎توان بخشی از فرودگاه را برای انجام عملیات عمرانی تعطیل کرد.

گفتنی است، این بازدید امروز، سه‎شنبه ۲۰ آذر، از پروژه‎های pier، بازسازی و بهسازی سقف و کف ترمینال‎های ۱ و ۲ و همچنین ورودی ترمینال ۱ انجام شد.