شناسهٔ خبر: 62234 - سرویس هوایی

رستمی خبر داد:

شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته شرکت می‌کند/ تلاش برای جذب سرمایه‌گذار در جریان برگزاری نمایشگاه

علی رستمی سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اعلام حضور این شرکت در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته گفت: تمرکز ما در این نمایشگاه بر جذب سرمایه‌گذار خواهد بود.

علی رستمی، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از حضور این شرکت در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته خبر داد.

رستمی در این ارتباط گفت: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) امسال نیز مانند سالیان گذشته با تمام توان در نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: واحدها و معاونت‌های مختلف شهر فرودگاهی، مانند معاونت‌های بهره‌برداری فرودگاهی، اقتصادی، شهری و ... در این نمایشگاه حضور دارند.

به گفته رستمی، تمرکز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در این نمایشگاه جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌های فرودگاهی و شهر فرودگاهی خواهد بود. همچنین رستمی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه و نشست‌های خبری حضور خواهد داشت.

گفتنی است سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته به همت وزارت راه و شهرسازی از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آبان‌ماه در محل  شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران  برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه اجرایی نمایشگاه به شماره ۹-۲۲۸۹۳۰۰۸ تماس حاصل کرده و یا به سایت اینترنتی نمایشگاه به آدرس www.irantransexpo.com مراجعه کنند.