شناسهٔ خبر: 62393 - سرویس وزارتی

با حضور وزیر راه و شهرسازی در سومین نمایشگاه حمل ونقل كشور:

طرح جامع منظر راه‌های كشور رونمایی شد

رونمایی طرح جامع منظر راه‌های كشور با حضور وزیر راه و شهرسازی در غرفه شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل در سومین نمایشگاه حمل ونقل و صنایع وابسته رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی طرح جامع منظر راه‌های کشور با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از غرفه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته رونمایی شد.

خیراله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در جریان رونمایی از طرح جامع منظر راه‌های کشور اعلام کرد: یکی از نیازهای کشور یک طرح جامع در خصوص منظر راههای در دست احداث و فعلی بود که از ۲ سال پیش با همکاری دانشگاه شهید بهشتی بحث تهیه این طرح جامع شکل گرفت.

وی افزود: هوشنگ عشایری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران به عنوان دبیر کارگروهی متشکل از اعضا و نمایندگان شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، سازمان راهداری و حمل و  نقل جاده‌ای و شرکت بازآفرینی شهری  ایران انتخاب شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: سرانجام موفق به تهیه طرح جامع منظر راه‌های کشور در قالب ۵ جلد کتاب شدیم.

گفتنی است وزیر راه و شهرسازی از سامانه وی آی اس (سامانه اطلاعات یکپارچه مکانی سیما) بازدید کرد که تمامی اطلاعات هندسی راهها و پروژه‌ها در داخل آن توسط مهندسان مشاور به صورت آنلاین به روز می‌شود.

اسلامی همچنین از سامانه مدیریت پروژه شرکت ساخت و توسعه نیز بازدید کرد./