شناسهٔ خبر: 62426 - سرویس جاده‌ای

پيام تبريك معاون وزير راه و شهرسازی به مناسبت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری

حمل‌ونقل جاده‌ای اقتدار خود را مرهون ایثار رانندگان، اصناف و راهداران است

عبداهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته حمل‌ونقل، از اقتدار امروز حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان یكی از اركان مهم و مؤثر اقتصاد كشور یاد کرد و گفت: این اقتدار مرهون از خود گذشتگی و خدمات بی‌دریغ رانندگان، اصناف‌، راهداران ایثارگر و تمامی فعالان و همكاران صدیق است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پیامی فرا رسیدن هفته «حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری» را تبریک گفت.

وی در این پیام اظهار داشت: فرارسیدن هفته «حمل‌و‌نقل، رانندگان و راهداری» كه در تقویم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران یادآور روز ۲۶ آذر ۱۳۶۲ و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر جهاد تخلیه بنادر و لبیک‌گویی فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای كشور به این ندای تاریخی است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود: همچنین روز اول دی‌ماه «روز راهدار» كه هم‌زمان با آغاز فصل زمستان به‌عنوان نماد خدمات ایثارگرانه راهداران صبور و تلاشگر كشورمان نام گرفته است را به‌تمامی فعالان، تلاشگران، همكاران، كاركنان، اصناف، تشکل‌ها، رانندگان و بخش‌های ذی‌ربط در سراسر كشور تبریك و تهنیت عرض می‌نمایم.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: امروز حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان یكی از اركان مهم و مؤثر اقتصاد كشور،  اقتدار خود را مرهون تلاش‌ها، از خود گذشتگی و خدمات بی‌دریغ رانندگان تلاشگر و غیرتمند، اصناف مشارکت‌جو، راهداران ایثارگر و تمامی فعالان و همكاران صدیقی می‌داند كه همتشان بر پویایی حمل‌ونقل بار و مسافر جاده‌ای، ایمنی راه‌ها و سلامت سفر هم‌وطنان قرار گرفته است. این‌جانب ضمن ارج نهادن به این خدمات دلسوزانه و تلاش‌های خالصانه از درگاه پروردگار منان، سلامت، سعادت و توفیق روزافزون برای یكایك فعالان و دست‌اندرکاران این بخش را مسئلت می‌نمایم.