شناسهٔ خبر: 6257 - سرویس مسکن و شهرسازی

گزارش خبری پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛

بازدید قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی از مسکن مهر پردیس

احمد اصغری مهرآبادی قائم‌ مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در بازدید از برخی فازهای شهر جدید پردیس دستوراتی را برای برطرف کردن مشکلات ساکنان این شهر صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی صبح امروز چهارشنبه ۲۶ فروردین با حضور در شهر جدید پردیس و برگزاری نشستی برای تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر این شهر از برخی پروژه‌های شهر جدید پردیس بازدید به عمل آورد.

وی در ابتدای این بازدید به پروژه الغدیر (هسا) در فاز ۳ مسکن مهر این شهر حاضر شد. نماینده ساکنان این فاز در گفتگویی با قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، بوی بد فاضلاب، عدم نصب آسانسور در برخی بلوک‌ها، نبود روشنایی کافی و عدم پاکسازی گودبرداری‌ها را از جمله مشکلات ساکنان این منطقه معرفی کرد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی و حبیب‌الله طاهرخانی معین ویژه شهر پردیس پس از اطلاع از این مشکلات دستورات و پیشنهاداتی را برای برطرف شدن هر چه سریعتر این معضلات مطرح کرد.

فاز هشتم شهر جدید پردیس مقصد بعدی مهرآبادی در شهر جدید پردیس بود. وی با حضور در این فاز به بررسی واحدهای مسکن مهر فاز 8 پرداخت. این فاز دارای ۳۵ هزار واحد نیمه‌ساز و متوقف‌شده است که در برخی موارد عدم پرداخت آورده‌های مردمی سبب شده روند تکمیل این واحدها نامعلوم و پروژه‌ها بی‌تکلیف بمانند.

یکی از مشکلاتی که مهرآبادی در این فاز به آن پرداخت جانمایی برخی از پروژه‌ها بود؛ برخی از این واحدها در مناطقی واقع شده‌اند که ممکن است پس از تکمیل و سکونت در آن‌ها با خطر ریزش گودبرداری مواجه شوند.

در فاز هشتم پردیس برخی از بلوک‌ها در مرحله نازک‌کاری، سفت‌کاری، بتن ریزی یا حتی اسکلت‌سازی قرار دارند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در ادامه حضور در پردیس از دره بهشت و فاز ۱۱ کوزو که در بالای تپه‌های این شهر جدید قرار گرفته‌اند بازدید کرد. وی ضمن بازدید از یکی از بلوک‌های آماده این فاز، با پیمانکاران و سازندگان درباره میزان پیشرفت سایر پروژه‌ها و تعداد دقیق واحدها کسب اطلاع کرد.

حسن ولی‌پور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در فاز ۱۱ کوزو نیز توضیحاتی در ارتباط با تکمیل بلوک‌های این فاز، افتتاح مسجد، راه‌اندازی کلانتری و تکمیل مراحل نازک‌کاری و سفت کاری ارائه کرد. از قرار معلوم برای برخی از این بلوک‌ها که در منطقه خطر قرار دارند تصمیماتی برای ایمن‌سازی گرفته خواهد شد. /