شناسهٔ خبر: 62639 - سرویس استان‌ها

​مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

کمبود بودجه به عدم تکمیل جاده هشجین- خلخال به سرچم انجامید

محبوب حیدری ​مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همه سعی ما بر این بوده است که بتوانیم پروژه جاده ۱۳ کیلومتری هشجین خلخال به سرچم را تکمیل کنیم و همواره نیز عملیات‌های اجرایی در این پروژه ادامه داشته است، اما کمبود بودجه مانع اجرای آن شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره آخرین وضعیت پروژه جاده ۱۳ کیلومتری هشجین خلخال به سرچم گفت: همواره عملیات‌های اجرایی در این پروژه ادامه داشته است، اما متاسفانه به علت کمبود بودجه نتوانسته‌ایم پروژه را نهایی کنیم؛ البته در حال حاضر پیمانکار جدید مشغول فعالیت است.

وی افزود: امسال ۳۵۰ میلیون تومان بودجه مصوب داشتیم که بودجه تخصیص یافته حدود ۱۰۰ میلیون تومان بوده و این مبلغ برای پروژه‌ای همچون جاده هشجین، سرچم بسیار اندک است؛ البته در سال‌های گذشته تخصیص‌های خوبی نسبت به امسال صورت گرفته بود اما آن‌ها نیز برای تکمیل نهایی کافی نبودند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: ما برای تکمیل این پروژه حدود ۳۰ میلیارد تومان بودجه نیاز داریم و اگر می‌خواهیم که این جاده تکمیل شود باید مسؤولان استانی و فرمانداری خلخال تلاش کنند تا تخصیص بودجه کافی را داشته باشیم./