شناسهٔ خبر: 62700 - سرویس مسکن و شهرسازی

قدردانی نماینده مجلس از تلاش شرکت عمران شهر جدید گلبهار در تکمیل و واگذاری مسکن مهر

بازديد نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌ریزی در جهت پیشبرد اهداف شهر گلبهار و واگذاری واحدهای مسکن مهر صورت گرفته و در این راستا شرکت عمران شهر جدید گلبهار با تلاش و همت جهادی نسبت به تکمیل و واگذاری این واحدها به متقاضیان اقدام می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار؛ دهقان نماینده مجلس شورای اسلامی که به منظور بازدید از واحدهای مسکن مهر گلبهار به همراه  مهندس گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار حضور یافته بود ضمن تقدیر از اقدامات شرکت عمران شهر جدید گلبهار در جهت رشد و توسعه در واگذاری واحدهای متقاضیان در بین اعضای تعاونی ها افزود: تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر به متقاضیان همواره از اهداف و اولویت های اصلی شرکت عمران گلبهار قرار داشته است که در دهه فجر انقلاب اسلامی تعدادی دیگر از واحدها واگذار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز متقاضیان این واحدها در انتظار تحویل و سکونت در منازل خود هستند که باید پیمانکاران به موضوع کیفی سازی و سرعت در اجرای کار اهتمام داشته باشند.

دهقان در ادامه با بیان اینکه شرکت های خدمات رسان و سایر ارگان های دخیل در تکمیل و واگذاری مسکن های مهر باید عرصه را برای حل مشکلات هر چه سریعتر هموار کنند، ابراز امیدواری کرد: انتظار می رود دستگاه‌های اجرایی در جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر هماهنگ بوده و اقدامات موثری را در جهت اتمام احداث این واحدها انجام دهند.

گریوانی نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده شرکت عمران گلبهار گفت: همواره موضوع تکمیل و واگذاری مسکن های مهر با در نظر گرفتن کیفی سازی مدنظر قرار داشته و در حال حاضر محوطه‌سازی و آسفالت برخی از مسکن‌های مهر که از تکالیف این شرکت نمی باشد به منظور رفع مشکلات ساکنین این واحدها در حال انجام است.

وی اذعان کرد: بازدید دوره ای کارشناسان این شرکت و همچنین اعضای هیئت مدیره از پروژه ها به منظور کنترل و همچنین پیگیری موانع موجود در کار انجام می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با اشاره به اینکه به احداث واحدهای مسکن مهر مطابق بر استانداردهای مقررات ملی ساختمان اهتمام داریم، خاطرنشان کرد: این موضوع همواره مورد تاکید به ناظران پروژه‌ها قرار داشته و شرکت عمران گلبهار نیز به منظور تحقق این امر به روند کار تکمیل واحدهای مسکن مهر نظارت خواهد داشت./