شناسهٔ خبر: 62746 - سرویس استان‌ها

در جلسه اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان لرستان مطرح شد:

ضرورت بررسی مشکلات فرودگاه خرم‌آباد و پروژه راه‌آهن دورود-خرم‌آباد

جلسه جلسه اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان لرستان با تاکید بر بررسی مسائل و مشکلات فرودگاه خرم‌آباد و پروژه راه‌آهن درود به خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  شهرسازی، به مناسبت هفته حمل و نقل اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان با استاندار لرستان دیدار کردند.

در ابتدای این نشست رضا خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته حمل و نقل و روز راهدار، بعد از معرفی اعضای شورا و بیان اهداف کلی آن به ارائه گزارشی از عملکرد این شورا در استان پرداخت.

در ادامه خادمی استاندار لرستان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این شورا، از برگزاری منظم آن در استان ابراز رضایت کردند.

این مدیر استانی ضمن ابراز رضایت مجدد از برگزاری این نشست‌ها به صورت ماهیانه گفت: این ابتکار خوبی است که در استان با هم هماهنگ شوید و مشکلات داخلی مجموعه وزارت را در بین خودتان حل و فصل کنید.

خادمی افزود: خالقی به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی در استان عضو شورای برنامه‌ریزی استان است و این خود برگزاری منظم این جلسات را طلب می‌کند تا در این جلسات با هم هماهنگ باشید و امورات را پیگیری کنید.

به گزارش روابط عمومی استان لرستان، این مدیر استانی اضافه کرد: از مسائل مهمی که باید در این جلسات مطرح شود ، بررسی مسائل و مشکلات فرودگاه خرم‌آباد و پروژه راه‌آهن دورود به خرم‌آباد است تا مشکلی در روند اجرای این پروژه‌ها پیش نیاید. همچنین از دیگر مسائل مهم دیگر توسعه سرمایه‌گذاری در استان باید باشد تا با تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در استان، شاهد روند رو به رشدی در اقتصاد استان باشیم./