شناسهٔ خبر: 62752 - سرویس استان‌ها

در راستاي ترويج فرهنگ نماز صورت گرفت؛

قدردانی نماينده ولی فقيه و استاندار از اقدامات اداره كل بنادر مازندران

لوح تقدیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان و استاندار مازندران، با اهداء لوح سپاس از اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان در راستای نشر و ترویج فرهنگ نماز قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، آیت اله طبرسی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان و احمد حسین زادگان استاندار مازندران، با اهداء لوح سپاس از اقدامات اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در راستای نشر و ترویج فرهنگ نماز قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش در قسمتی از این لوح سپاس خطاب به محمد تقی انزان پور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران آمده است :« از آنجایی که در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری با هدف شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های دستگاه ها در اجرای برنامه های ابلاغی مطابق با شیوه نامه نظام جامع ارزیابی ستاد اقامه نماز مرکز و استان در سال ۱۳۹۶، اقدام مؤثر داشته اید به مصداق بیان « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» شایسته تقدیر می باشید .

توفیق روزافزون جناب عالی و همکاران ارجمندتان را در جهت نشر و ترویج فرهنگ نورانی نماز از آفریدگار منان مسألت می نماییم» .