شناسهٔ خبر: 62842 - سرویس استان‌ها

وضعیت عمومی مساجد الجهاد و الاجتهاد مناسب است

مسجد نماینده دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در بازدید از مساجد و مجتمع‌های خدماتی – رفاهی آزادراه قم – تهران اظهار داشت : وضعیت عمومی مساجد الجهاد و الاجتهاد و مجتمع‌های  خدماتی – رفاهی هفت آسمان و عرشیا (مگر در مواردی معدود ) مناسب می‌باشد .

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران و کاربران محورهای جاده‌ای استان قم، نماینده دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، طی بازدید از مساجد الجهاد و الاجتهاد و مجتمع‌های خدماتی – رفاهی واقع در آزادراه قم – تهران وضعیت عمومی این مساجد را مطلوب ارزیابی کرد .

اصلاحی در ادامه این بازدید درخصوص وضعیت عمومی مجتمع‌های خدماتی رفاهی هفت آسمان و عرشیا نیز اظهار داشت: وضعیت عمومی مجتمع خدماتی رفاهی هفت آسمان مناسب و قابل تقدیر می‌باشد.

وی ادامه داد: وضعیت عمومی مجتمع خدماتی – رفاهی عرشیا نیز نسبتا مناسب و در صورت بهسازی و رفع پاره‌ای نواقص موجود در محل نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی  آن، می‌توان نمره قابل قبولی به نحوه ارائه خدمات به این مجتمع بین راهی داد.

اين مقام مسئول ضمن تاکید بر اهمیت آزادراه قم – تهران به عنوان یکی از مهمترین کریدورهای جاده‌ای کشوراظهار داشت: بی تردید تلاش در راستای اقامه نمازدر اول وقت وایجاد مکانی درخور شان نمازگزاران وظیفه‌ای اخلاقی و فوق ماموریت و وظایف اداری است که باید همه در این جهت مشتاقانه اقدام نمایند.

اصلاحي خاطرنشان كرد: با عنایت به بازدیدهای مستمر از مساجد و مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی و پیگیری‌های مسئولان امر خوشبختانه وضعیت عمومی این اماکن نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است .

نماینده دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای با تاکید بر ضرورت ایجاد فضایی مناسب جهت اقامه نماز در مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی،عنوان کرد: این امر ضمن آنکه موجبات تقرب الهی و ذخیره حسنات جهت متولیان امر را فراهم می‌آورد، موجب رونق بخشی به فضای کسب و کار در این اماکن نیز می‌گردد .

وی در پايان افزود: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای توسط مجتمع‌های بین راهی، درصورت عدم رسیدگی و رفع نواقص موجود، نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد گردید.