شناسهٔ خبر: 62881 - سرویس استان‌ها

فرمانده يگان حفاظت سازمان ملی زمين و مسكن استان خبر داد؛

رفع تصرف به ارزش تقريبی ۳۲ ميليارد تومان در خراسان رضوی

رفع تصرف فرمانده يگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن استان خراسان رضوی از رفع تصرف ۳۴ هزار و ۶۵۵ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان های طرقبه - شانديز و مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سرهنگ كیومرث میرابی مقدم با اعلام این خبر گفت: با اجرای ۳ حكم قضایی مجزا، این یگان موفق به رفع تصرف ۳۴ هزار و ۶۵۵ مترمربع از اراضی ملی به ارزش ۳۱ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان شد.

وی اظهار داشت: در شهرستان شاندیز، در ابتدای روستای ابرده، متصرفین اقدام به تصرف ۳۰ هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی۳۰ میلیارد تومان نمودند كه با اجرای حكم قضایی این زمین ها به بیتالمال بازگشت.

وی افزود: همچنین در اجرای حكم قضایی دیگری در شهرستان طرقبه - شاندیز، زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع به ارزش تقریبی یك میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان واقع در اراضی دیز در رفع تصرف و خلع ید شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسكن استان خراسان رضوی با اشاره به رفع تصرف دیگر از زمینی واقع در ۳۵ متری دوم سیدی مشهد مقدس گفت: زمین مذكور به متراژ ۱۵۵ مترمربع به ارزش تقریبی ۴۶۵ میلیون تومان بوده كه با اجرای حكم قضایی اقدام به رفع تصرف و بازپس گیری این زمین از شخص متصرف شده است.