شناسهٔ خبر: 62893 - سرویس مسکن و شهرسازی

فراخوان پنجمین دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی(جایزه دکتر منوچهر مزینی)

پوستر انجمن مفاخر معماری ایران به مناسبت برگزاری پنجمین دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی (جایزه دکتر منوچهر مزینی) فراخوانی را منتشر و در آن از علاقه‌مندان خواست تا آثار خود را حداکثر تا ۲۰ دی ماه به این انجمن جهت شرکت در دوسالانه ارایه دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، موسسه مطالعاتی فرزان با همکاری موسسه توسعه مطالعات بین‌المللی فاطر و انجمن مفاخر معماری ایران پنجمین دوره کتاب برگزیده دوسالانه معماری و شهرسازی ایران را در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ و همزمان با روز جهانی کتاب برگزار می‌کند.

جزئیات شرکت در این دوسالانه به شرح زیر اعلام شده است:

الف. کلیات

۱-   اهداف جایزه: بهره وری و بهره گیری از دانش بزرگان و اندیشمندان حوزه معماری و شهرسازی، بالا بردن سطح تالیف و ترجمه کتب معماری و شهرسازی (و رشته های وابسته) و گسترش مخاطبان آن در فرهنگ عمومی کشور و نیز تشویق و ترغیب محققان، معماران و شهرسازان جوان به پژوهش همگام با ارتقای حرفه و هنر.

۲-   جوایز و امتیازات هر دوره توسط شورای دوسالانه تعیین و اعلام می گردد.

ب. شرایط شرکت در مسابقه

۱-   کتاب در زمینه معماری و شهرسازی و رشته های وابسته است و تشخیص مرتبط بودن موضوع با هیات داوران خواهد بود و مراتب پذیرش در مرحله اول برای شرکت در مسابقه، به صورت کتبی به شرکت کننده اعلام می‌شود.

۲-    زبان کتاب‌های تالیفی می تواند فارسی و یا هر یک از زبان های (انگلیسی، فرانسه، ایتالیائی و آلمانی) باشد.

۳-    در این دوره، کتاب ها اعم از تالیف یا ترجمه باید در فاصله زمانی سالهای ۱۳۹۵ - ۱۳۹۷ به چاپ (اول) رسیده باشند.

۴-   هر شرکت کننده (صاحب اثر یا ناشر) باید دو نسخه از کتاب رابه آدرس انجمن مفاخر (تهران. خیابان مطهری. خیابان ترکمنستان. کوچه اقاقیا. پلاک ۳ . واحد ۲ . کدپستی ۱۵۶۵۹۱۳۴۱۱ . تلفن ۸۸۴۳۰۲۲۲) از طریق پست ارسال دارد.

۵-    ذکر نام و شماره تلفنِ خود (جهت هماهنگی های بعدی) الزامی است.

۶-    تاریخ تحویل کتاب به دبیرخانه انجمن حداکثر تا بیستم دی ماه ۱۳۹۷ می باشد و زمان برگزاری مراسم اردیبهشت ۹۸ خواهد بود.