شناسهٔ خبر: 62904 - سرویس هوایی

مدیرکل فرودگاه مهرآباد خبر داد:

بازرسی تجهيزات عمليات زمستانی فرودگاه مهرآباد/ابراز رضايت بازرسان

فرودگاه مهرآباد مديرکل فرودگاه مهرآباد گفت: بازرسان سازمان هواپيمايی کشوری از تجهيزات و زيرساخت‎های عمليات زمستانی اين فرودگاه بازديد و ابراز رضايت کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‎نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد تهران گفت: بازرسی بازرسان سازمان هواپيمايی کشوری از تجهيزات و زيرساخت‎های عمليات زمستانی اين فرودگاه مطابق با چک ليست‎های سازمان هواپيمایي کشوری و به منظور جلوگیری از ناهماهنگی‎های احتمالی در عملیات برفروبی و تاخیر در ارائه خدمات‎رسانی به مسافران انجام شد.

وی افزود: این بازرسی در دو حوزه تجهیزات و نیروی انسانی فرودگاه مهرآباد با حضور کارشناسان این سازمان در بخش‎ها و واحدهای خدمت‎رسان در این حوزه و در بازدید میدانی انجام شد و بازرسان از تجهيزات و زيرساخت‎های عمليات زمستانی اين فرودگاه ابراز رضايت کردند.

صفی‎نیا با بیان اینکه از لحاظ امکانات و تجهیزات زمستانی فرودگاه مهرآباد در شرایط خوبی قرار دارد، گفت: از ماه‎ها قبل برای بهسازی امکانات و تجهیزات عملیات زمستانی اقدام کرده‎ایم و علاوه بر امکانات و تجهیزات گذشته امسال پنج دستگاه خودرو ولووی مجهز به تیغه برفروب پنج متری و دو دستگاه ایسوز با تیغه‎های دو متری برای پاکسازی لندساید خریداری کرده‎ایم.

وی گفت:همچنین به منظور جلوگیری از بحران احتمالی به دلیل حجم بالای بارش برف طی قراردادی در صورت درخواست ما عملیات برفروبی با اختصاص هفت خودرو کمپرسی و لودر، یک دستگاه گریدر و سه دستگاه باب‎کت وهمچنین نیروهای  کمکی انجام خواهد شد.

صفی‎نیا در پایان تاکید کرد با برگزاری جلسات متعدد با شرکت‎های هواپیمایی و هندلینگ‎کننده‎ها دستورالعمل‎های لازم صادر شده است و شرکت‎های هندلینگ‎کننده موظف شده‎اند که تمام امکانات و تجهیزات و مواد مورد نیاز خود را با مقدار زیاد به روزرسانی کنند و آماده نگه دارند.