شناسهٔ خبر: 62962 - سرویس استان‌ها

معاون توسعه مديريت و منابع انساني راه و شهرسازی اردبیل خبر داد:

برپایی دوره‌های آموزشی كاركنان راه و شهرسازی در استان

محمد جباری معاون توسعه مديريت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: دوره‌های آموزشی كاركنان راه و شهرسازی استان اردبيل طبق برنامه زمان‌‌بندی شده برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد جباری، معاون توسعه مديريت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اهميت برگزاری دوره‌های آموزشی در راه و شهرسازی اردبيل گفت: آموزش كاركنان يكی از اولويت‌های راه و شهرسازی استان اردبيل در بحث ارتقاء نيروی انسانی بوده و بر اين اساس هر ساله دوره‌های آموزشی كاركنان طبق برنامه‌های زمانبندی شده در طول سال با برگزاری دوره های عمومی و تخصصی اجرايی می‌شود.

وی گفت: در سال ۹۶ نیز ۹۸ عنوان دوره آموزشی عمومی و تخصصي با حدود ۱۶ هزار نفر ساعت برای كاركنان و مديران راه و شهرسازی استان اردبيل با هزينه ۴۰۰ ميليون ريال برگزار شد.

معاون توسعه مديريت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: در ۶ ماهه اول سال جاری نیز ۴۳ عنوان دوره آموزشی عمومی و تخصصی مورد نيازو با هزينه ۱۹ ميليون ريال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، جباری در ادامه به برگزاری منظم جلسات شورای راهبری توسعه مديريت در اداره كل اشاره كرد و گفت: جلسه شورای راهبری توسعه مديريت در راستای شفافيت مديريت مالی، بهبود فضاي كسب و كار و ارتقای بهره‌وری در اداره كل برگزار می‌شود تا نسبت به شاخص‌های عمومی محور مديريت سرمايه انسانی اقدام لازم را با برنامه ريزی عملی کند./