شناسهٔ خبر: 63070 - سرویس هوایی

مدیر روابط عمومی ایران ایر:

مسافران قبل از رفتن به فرودگاه از وضع پرواز مطلع شوند

چند نما از هواپيمای ايرباس A۳۲۱ شركت هواپيمايی ايران اير هما مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، گفت: با توجه به بارش برف و باران در بیشتر استان‌های کشور، مسافران این شرکت قبل از عزیمت به فرودگاه تماس بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا، معصومه اصغرزاده شامگاه امشب (پنجشنبه) ضمن تاکید بر این که با توجه به بارش برف و باران در بیشتر استان‌های کشور، مسافران این شرکت قبل از عزیمت به فرودگاه تماس بگیرند، افزود: همه مسافران شرکت ایران ایر برای اطلاع از آخرین وضعیت پروازهای خود در مسیرهای داخلی و بین المللی می‌توانند قبل از پرواز با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸ تماس بگیرند. 

وی تاکید کرد: شرایط بد جوی سبب شده پرواز امروز پرواز ایران ایر از تهران به ایلام پس از پرواز از مهرآباد به ایلام به علت دید کم مقصد به مهرآباد بازگردد. 

اصغرزاده ضمن عذرخواهی از تمام مسافران شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: شرایط بد جوی در تعدادی از فرودگاه های کشور سبب شده امروز برخی از پروازهای ایران ایر با تاخیر انجام شود و ضروری است مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸ تماس بگیرند. 

فرودگاه مهرآباد نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به بارش باران و شرایط جوی ساعت برخی پروازها به دلیل شرایط جوی تغییر کرده است. 

برابر این اطلاعیه فرودگاه مهرآباد مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه، حتماً با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۴۴۶۶۵۵۱۹ تماس بگیرند. 

کارشناس سازمان هواشناسی پیش بینی کردند امروز (پنجشنبه) به جز مناطق جنوب شرق در سایر نقاط کشور شاهد بارش برف و باران خواهیم بود. سامانه بارشی نیز از عصر فردا جمعه از کشور خارج می شود.