شناسهٔ خبر: 63087 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید:

تلاش برای اتمام پروژه آزادراه تبریز - اندیشه - سهند در شهریور ۹۸ / تحویل ۸۰۰ واحد مسکن مهر در فاز چهارم شهر جدید سهند

حبیب الله طاهرخانی طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور به منظور بازدید از پروژه‌های شهر جدید سهند و افتتاح ۵۰۰ واحد مسکن مهر قبل از حضور در شهر جدید سهند با پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، طاهر خانی معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی، مصطفوی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند و سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه آزاد راه تبریز - اندیشه - سهند بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی این پروژه قرار گرفت.

طاهرخانی در جریان این بازدید طی جلسه ای که در کارگاه مسیر آزادره برگزار شد پس از گفت و گو با شریک این پروژه و دریافت گزارش نهایی از روند اجرایی طرح ابراز امیدواری کرد به زودی این آزادراه افتتاح شود.

طاهرخانی افزود: پروژه آزاد راه تبریز - اندیشه - سهند از طرح های کلیدی و استراتژیک وزارت راه و شهرسازی است و همت مجموعه وزارتخانه و شرکت عمران شهر جدید سهند براین است که در زمانبندی مقرر این طرح به اتمام برسد.

وی افزود: در مقایسه با بازدید قبلی، این طرح با تحولات عمده‌ای روبه رو بوده و با توجه به سرمای شهر تبریز و بارندگی های اخیر پیشرفت مناسبی حاصل شده است. به همین خاطر امیدواریم با بهره‌برداری در شهریور سال آینده یکی از آرزوهای مهم مردم شهر جدید سهند محقق شود.

ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهر جدید سهند در معیت استاندار آذربایجان شرقی و مسئولین همراه همچنین تحویل هشتصد واحد مسکن مهر در فاز چهارم شهر جدید سهند نیز یکی از مهمترین رویدادهای سفر طاهرخانی به سهند بود که با افتتاح یک واحد نمونه از این آپارتمان ها انجام گرفت.

پیشرفت ۷۰ درصدی آزادراه تبریز - سهند

در جریان این بازدید محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی به عنوان یکی از همراهان معاون وزیر راه و شهرسازی، در بازدید از روند اجرای آزادراه تبریز - سهند گفت: این طرح به طول ۲۰ کیلومتر، هم اکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت دارد و با وجود سخت بودن اجرای آن، امید است تا پایان شهریور سال آینده تکمیل شده و زیربار ترافیک برود.

به گفته وی، این طرح به صورت مشارکتی توسط دولت و شرکت بتن سازه در حال اجراست و حتی با وجود ۸ دهنه پل(هر کدام با ۶۰ درصد پیشرفت) که اجرای طرح را دشوار کرده است، همچنان با قوت و قدرت پیش می رود.