شناسهٔ خبر: 63445 - سرویس استان‌ها

در نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری صورت گرفت:

بازدید وزیر راه و شهرسازی از غرفه ستاد بازآفرینی شهری جنوب کرمان

بازديد وزير وزیر راه و شهرسازی از غرفه اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و شهرداری جیرفت در نمایشگاه بازآفرینی پایدار شهری بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در غرفه اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و شهرداری جیرفت در نمایشگاه بازآفرینی پایدار شهری، ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری جنوب استان کرمان در بخش شهرسازی ارایه شد.

همچنین اقدامات انجام شده در بافت ناکارآمد شهری و سکونت‌گاه‌های غیررسمی در راستای کمک به شهرداری‌های جنوب کرمان توسط اداره کل راه و شهر سازی ارایه شده است.

به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی کرمان جنوبی. از مهم‌ترین طرح‌ها در شهر جیرفت ساماندهی خیابان طالقانی شهر جیرفت و ساماندهی حاشیه هلیل رود جهت احداث مراکز تفریحی و گردشگری و ساخت هتل است.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار) نهاد ریاست جمهوری (مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت)، شهرداری تهران، سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های داخلی و بین‌‌المللی، از امروز ۲۳ تا ۲۵ دی ماه ۹۷ در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) در تهران دایر است./