شناسهٔ خبر: 63639 - سرویس وزارتی

در نشست شورای معاونان امور مجلس وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی انجام شد

تقدیر وزیر راه و شهرسازی از علیرضا محفوظی معاون سابق پارلمانی وزارتخانه

تقدیر با حضور معاون پارلمانی ریاست‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی از خدمات علیرضا محفوظی معاون سابق حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارتخانه تقدیر و تشکر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در نشست شورای معاونان امور مجلس وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی که با حضور معاون پارلمانی ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به میزبانی وزارت راه و شهرسازی در ساختمان دادمان وزارتخانه برگزار شد از خدمات علیرضا محفوظی معاون سابق حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارتخانه تقدیر و تشکر شد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نشست فوق اعلام کرد: آقای محفوظی یکی از پیشکسوتان وزارت راه و شهرسازی است که به دلیل بازنشستگی از ادامه خدمت در وزارتخانه معاف شده‌اند. به همین دلیل و به پاس خدمات ارزنده شان در این نشست از خدمات ایشان قدردانی و از وی تجلیل می‌کنیم.

گفتنی است، علیرضا محفوظی قبل از انتخاب مهران کفاش، معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارتخانه بود و هم اکنون علیرضا کفاش عهده‌دار این سمت است.

در این نشست همچنین حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور از خدمات محفوظی و پشتکار وی در نشست‌های مجلس تقدیر و تشکر کرد.

در متن تقدیر از علیرضا محفوظی به امضای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، آمده است: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از نعمات عظیم خداوندی و شایسته قدرشناسی و سپاسگزاری است.

در ادامه این تقدیر آمده است: بدینوسیله از تلاش های ارزشمند جنابعالی در مدت تصدی معاونت حقوقی امور مجلس و استان‌ها که جلوه‌ای از تعامل موثر با نمایندگان مجلس و تشریک مساعی نزدیک‌تر دولت و مجلس بود تقدیر و تشکر نموده و توفیق روزافزون شما را در ارایه مسیر و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.