شناسهٔ خبر: 63758 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد:

بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی هنری گميشان در دهه فجر

حسین محبوبی ​مديركل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: پيشرفت فيزيكی مجتمع فرهنگی هنری شهرستان گميشان ۹۰ درصد است و این پروژه در دهه فجر سال جاری به بهربرداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین محبوبی، مديركل راه و شهرسازی گلستان در حاشيه بازديد از پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان گميشان گفت: ساخت مجتمع فرهنگي هنری گميشان با زيربنايی به مساحت ۲هزار و ۱۲۳ مترمربع از سال ۸۶ آغاز شده است.

به گفته وی، اين پروژه در قالب سه قرارداد كاری با هزينه كرد مبلغ ۱۹ هزار و ۳۰۳ میلیون ريال تاكنون از محل منابع استانی در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان. مديركل راه و شهرسازی این استان گفت: اين پروژه در دو طبقه شامل واحدهاي اداری، کارگاه‌های آموزشی و هنری، سیستم گرمایشی موتورخانه شوفاژ، سرمایشی اسپیلت و سیستم اطفاء حریق است و ظرفيت پذيرش ۲۰۰ نفر را براي انجام آيين‌ها و مراسم مختلف فرهنگی هنری شهرستان دارد.

به گفته محبوبی، با توجه به پیشینه فرهنگی هنری گميشان، این شهرستان فاقد فضای مناسب فرهنگی و هنری است كه با بهره برداری از اين پروژه شاهد تحولی بزرگ در اين‌باره خواهيم بود./