شناسهٔ خبر: 63777 - سرویس وزارتی

رییس بنیاد مستضعفان:

انتخاب فاینانسور منطقه ۳ آزادراه تهران-شمال در نیمه اول ۹۸/ پروژه با آخرین استانداردهای روز دنیا در دست اجراست

محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان از انتخاب فاینانسور منطقه ۳ آزادراه تهران-شمال در نیمه اول سال ۹۸ خبر داد و گفت: مناقصه انتخاب فاینانسور این منطقه تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی محمد سعیدی‌كیا رئیس بنیاد مستضعفان در جریان بازدید وزیر راه وشهرسازی از منطقه یك آزادراه تهران-شمال با اشاره به اقدامات انجام شده در مناطق یك و ۲ این آزادراه اظهار داشت: تاكنون در مناطق یك و ۲ بالغ بر ۳ هزارو ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و برای تكمیل مناطق ۲ و ۳ نیز به ۸ تا ۱۰ هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی با اشاره به ۳ عامل تاثیرگذار در عملیات اجرایی آزادراه تهران-شمال گفت: اراده مشترك بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مستضعفان كارساز بوده است، همچنین این پروژه با آخرین استانداردهای روز دنیا در دست اجرا قرار دارد و تمام اقدامات نیز به دست مهندسان توانمند داخلی انجام شده است.

سعیدی‌كیا در خصوص نحوه جذب فاینانسور منطقه ۳ این آزادراه گفت: چند شركت ایرانی و چینی آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در منطقه ۳ اعلام كرده‌اند كه مناقصه مربوطه نیز با همكاری وزارت راه وشهرسازی تا قبل از پایان سال جاری تنظیم و برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد مستضعفان در پایان از مشخص شدن فاینانسور منطقه ۳ در نیمه اول سال آینده خبر داد.