شناسهٔ خبر: 63817 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل مطرح کرد:

اجرای پروژه‌های بازآفرینی تکلیف ملی است

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در هجدهمین جلسه ستاد بازآفرینی این استان گفت: اجرای پروژه‌های بازآفرینی تکلیف ملی و اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل، هجدهمین جلسه ستاد بازآفرینی این استان اردبیل با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران دستگاه‌های عضو ستاد در محل سالن جلسات شیخ صفی‌الدین اردبیلی استانداری برگزار شد.

در این جلسه محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی و دبیرستاد بازآفرینی استان ضمن تاکید به عملیاتی کردن پروژه‌های بازآفرینی گفت: پروژه‌های بازآفرینی یک تکلیف ملی و اسلامی است و همه دستگاهها باید هم سو و هم جهت و با محوریت برنامه اقدام مشترک و تحت مدیریت استاندار محترم در قالب طرح های کالبدی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی عمل کنند. امیدواریم با اجرای این پروژه‌ها در سطح استان شاهد توسعه شهری و ارتقاء کیفیت زندگی در محلات هدف باشیم.

در ادامه این جلسه کنعانپور، مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل نیز ضمن تاکید بر اینکه محله ایران‌آباد در اردبیل  طرح پایلوت بوده و بایستی تمام ردیف‌های برنامه اقدام مشترک عملیاتی شود، خواستار ارائه گزارش دبیرخانه بصورت ادواری از دستگاه‌های اجرایی عضو ستادرا شدند.

در این جلسه مواردی در خصوص تدوین برنامه اقدام مشترک سال ۹۸ ، پرداخت تسهیلات در قالب بنیاد مسکن، مستندسازی پروژه‌ها و تامین منابع لازم جهت اجرایی شدن پروژه‌های بازآفرینی از طریق وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها توسط اعضای ستاد تصمیم‌گیری و مصوب شد./