شناسهٔ خبر: 63822 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران خبر داد:

آسفالت راه روستایی نوبنیاد شهرستان ساری

راه روستایی در آستانه گراميداشت ایام الله دهه مبارک فجر آسفالت راه روستایی نوبنیاد در شهرستان ساری منطقه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیون ریال به اتمام رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی استان  مازندران عنوان نمود : موثرترين شرايط براي حمل و نقل ، داشتن يك رويه سالم راه همراه با نصب علائم ايمني لازم بوده تا بتوان با خيالي آسوده تردد كرد و از جمله اهدافي كه اين اداره كل براي دستيابي به آن تلاش مي كند مطالعه و فراهم نمودن طرح هاي لازم براي انجام و اجراي رويه هاي آسفالتي مناسب و اقتصادي بودن آن است.

نظری اظهار داشت: از اين رو به منظور تسهيل در امر تردد و افزايش ايمني محورها اجراي عمليات بهسازی و  آسفالت راه روستایی نوبنیاد بطول ۷۰۰ متر و عرض متوسط ۵/۵ متر  در این شهرستان به اجرا در آمده است.

مدیر کل راه و شهرسازی  استان یادآور شد : آسفالت راه روستایی نوبنیاد بطول ۷۰۰ متر با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیون ریال از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به اتمام و انشاء اله در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی افتتاح و مورد استفاده روستائیان عزیز قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در ایام ا.. دهه فجر امسال در حوزه راه روستایی بیش از ۳۸ کیلومتر  راه روستایی و یک دستگاه پل در شهرستان عباس آباد با صرف اعتباری معادل ۱۰۹ میلیارد ریال در شهرهای مختلف استان بهره برداری و مورد استفاده کاربران قرار خواهد گرفت.