شناسهٔ خبر: 63881 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

بهره برداری از ۳۸ کیلومتر آسفالت راه روستایی استان مازندران در دهه فجر

آسفالت مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از ۳۸ کیلومتر از راههای روستایی آسفالت و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، مهندس سید محمد نظری ضمن بيان اين مطلب افزود: مازندران با توجه به نوع اقليم و شرايط توپوگرافي وبه طبع تنوع فرآورده هاي كشاورزي ، مسئله راههاي مناسب روستايي به منظور حمل ونقل هرچه سريعتر ، آسانتر و در عين حال ارزانترين فرآورده ها به بازار مصرف يكي از اصلي ترين دغدغه هاي ذهني مسئولين استان است.

وي يادآور شد:با توجه به اينكه بيش از ۷۸۰۰ كيلومتر از راههاي تحت پوشش اين اداره كل در مازندران را محورهاي روستايي در بر مي گيرد لذا مي طلبد تا نگاه ويژه و خاصي به اين محورها شود.

مدیرکلراه و شهرسازی مازندران خاطر نشان ساخت: با توجه به این مهم و حمایت و همدلی مسولین امر و مشارکت خوب و گسترده روستاییان اين اداره كل توانست یک دستگاه پل بیش از ۳۸کیلومتر از محورهای روستایی این استان را با اعتباری معادل ۱۰۹ میلیارد ریال بهسازی و آسفالت نمایدکه با توجه به محدودیت های اعتباری و مالیاین اقدام چشمگیر است.

مهندس نظری آسفالت راه روستایی كريكلا - ازارسي(بابل)، آسفالت راه روستايي انگوران(چالوس)،آسفالت راه روستايي لوط(آمل)،آسفالت راه روستايي سعيد آباد-عقيه خيل(ساری )،آسفالت راه روستايي كنت(بهشهر )آسفالت راه روستایی دوراب شوراب(نکا) را از جمله پروژه های شاخص در این حوزه برشمردکه انشااله در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

گفتنی است : علاوه بر پروژه آسفالت راه روستایی ، پروژه های متعدد دیگری در حوزه راههای اصلی و فرعی ، فنی و اجرایی و مسکن در دهه فجر افتتاح خواهد شد .