شناسهٔ خبر: 64015 - سرویس هوایی

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها:

تحقیق و تفحص از شرکت فرودگاه ها همچنان در جریان است/ نگرانی بابت پاسخگویی به سوالات نمایندگان وجود ندارد

مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره تحقیق و تفحص مجلس از این شرکت گفت: سؤالات نمایندگان مجلس مربوط به عملکرد گذشته این شرکت است و نگرانی بابت تحقیق و تفحص نداریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رحمت الله مهابادی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور در فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران درباره تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، گفت: این تحقیق و تفحص همچنان در جریان است و چند سؤال در ذهن نمایندگان مجلس مطرح بود که مرتبط با فعالیت‌های این شرکت در طول سال‌های گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: سؤالاتی که در جریان تحقیق و تفحص مطرح شده، به عملکرد این شرکت در دهه ۸۰ تاکنون بر می گردد و به پروژه های عمرانی مرتبط با بخش فرودگاهی مربوط می شود اما عمده این سؤالات مربوط به زمانی است که من مدیرعامل شرکت نبودم، با این حال در جلسات کمیته تحقیق و تفحص حاضر شدیم و به سؤالات مطرح شده پاسخ دادیم.

وی با اشاره به توضیحاتی که در طول جلسات گذشته به نمایندگان از سوی مدیران شرکت فرودگاه ها داده شده، افزود: برگزاری چنین جلساتی یک روند معمولی است، با این حال ما به اقدامات خود ادامه می دهیم و از بابت تحقیق و تفحص نگرانی نداریم.