شناسهٔ خبر: 64059 - سرویس وزارتی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی مسلح تاکید کرد:

گام بلند جمهوری اسلامی ایران در قطع وابستگی در حوزه صنایع دریایی

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی گفت: امضای تفاهم‌نامه همکاری دو وزارتخانه دفاع و راه و شهرسازی نیازهای کشور را در حوزه دریایی برطرف می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز چهاردهم بهمن ماه در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی گفت: خداوند منان را شاکر هستیم که در دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کاری ماندگار و بلندمدت را پایه گذاری کردیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اعلام اینکه امضای تفاهم‌نامه همکاری دو وزارتخانه دفاع و راه و شهرسازی نیازهای کشور را در حوزه دریایی برطرف می‌کند، خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم‌نامه نیازهای کشور در حوزه دریایی همچنین نیازهای سازمان بنادر در حوزه‌های مهمی همچون شناورهای امداد و نجات، شناورهای لایروب، شناورهای آلاینده روب، مسافری و حتی تفریحی که برای گردشگری مناسب هستند با استفاده از توان داخلی ساخته می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد با امضای این تفاهم‌نامه و اجرای تعهداتی که در آن قید شده است، گام بلندی در زمینه قطع وابستگی در مورد نیازهای اساسی کشور اتفاق بیفتد.

امیر حاتمی در پایان به محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی تبریک گفت و برای همکاران خود در وزارت دفاع آرزوی توفیق روزافزون کرد.