شناسهٔ خبر: 64104 - سرویس استان‌ها

طی حکمی اعلام شد

انتصاب رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان اردبیل

انتصاب رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی طی حکمی فریدون حسینی را به سمت رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان اردبیل منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سید قاسم بی‌نیاز رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی طی حکمی فریدون حسینی را به سمت رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان اردبیل منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای فریدون حسینی

رئیس محترم ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

سلام علیکم

نظر به تخصص و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان اردبیل منصوب می‌شوید.

تلاش در جهت هماهنگی و یکپارچه‌ کردن فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی‌های نوین ارتباطات و اطلاع‌رسانی و همچنین اعتلای جایگاه روابط عمومی‌های ادارات تابعه راه و شهرسازی آن استان در راستای حقوق شهروندی و مسئولیت اجتماعی و انعکاس مؤثر و مناسب عملکردها از اهم اموری است که انتظار دارم بدان اهتمام ورزید.

توفیق روزافزون جنابعالی در خدمت یه شهروندان عزیز در جهت سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان خواستارم.

سید قاسم بی‌نیاز

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی