شناسهٔ خبر: 64165 - سرویس مسکن و شهرسازی

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

بیمارستان ۸۲ تختخوابی آیت‌الله بهاری همدان با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح شد/بهره‌برداری از بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان در نیمه اول ۹۸

علیزاده مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه امروز با حضور معاون اول رییس جمهوری بیمارستان ۸۲ تختی آیت‌الله بهاری همدان افتتاح شد، گفت: بیمارستان بهاری با ۳۹ میلیاردتومان سرمایه در زمینی به مساحت ۸۴۵۰ متر احداث شده است.

محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام افتتاح بیمارستان ۸۲ تختی آیت‌الله بهاری همدان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییسجمهوری، گفت: امروز با حضور معاون اول رییس جمهوری و سایر مسئولان استانی پروژه بیمارستان آیت‌الله بهاری شهرستان بهار همدان افتتاح شد.

علیزاده ادامه داد: این پروژه یک بیمارستان ۸۲  تختی است و دارای ۱۲ تخت مراقبت های ویژه، ۵ تخت دیالیز، ۱۰ تخت اورژانس است. همچنین در این بیمارستان، بخش های تخصصی نیز شامل داخلی، جراحی با دو اتاق عمل اصلی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان وجود دارد.

به گفته مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی سایر بخش ها همچون درمانگاه، آزمایشگاه، بخش تصویربرداری، رادیولوژی و تمامی خدمات نیز در این بیمارستان دیده شده است.

علیزاده رقم سرمایه گذاری این پروژه را ۳۹ میلیاردتومان عنوان کرد و گفت: بیمارستان آیت الله بهاری همدان حدود ۸۴۵۰ مترزیربنا دارد و در چهار طبقه احداث شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان در نیمه اول سال آتی خبر داد.