به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ششمین نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گلستان دیروز برگزار شد. در این نشست که رستمی مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی حضور داشت، از استقرار میز خدمت الکترونیک با دستور وزیر راه و شهرسازی در این وزارتخانه خبر داد.
رستمی در حاشیه این نشست با اشاره به تلاش وزارتخانه برای استقرار میز خدمت در بستر دولت الکترونیک اظهار داشت: نگاه قانون گذار در مورد خیز خدمت، رفتن به سمت میز خدمت الکترونیک است.
وی افزود: خوشبختانه در این موضوع سامانه شهراه در خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی راهاندازی شد که مردم به آسانی و از طریق گوشیهای موبایل خود با جست و جوی عنوان این سامانه میتوانند وارد آن شده و از خدمات بارگذاری شده بهره ببرند.
مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به استقبال صورت گرفته از این سامانه در بین مراجعه کنندگان این وزارتخانه اظهار داشت: خوشبختانه استقبال از این سامانه خوب بوده است. تاکنون بیش از ۴۵ هزار مراجعه در سامانه شهراه به ثبت رسیده و در این تعداد مراجعه بیش از ۲۸۰۰ هزار کاربر ثبت شده وجود دارد. این سامانه در واقع یکی از اتفاقات خوب و موفق در مجموعه خانواده دولت است.