شناسهٔ خبر: 64253 - سرویس وزارتی

رستمی در نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی گلستان خبر داد

استقرار میز خدمت الکترونیک با دستور وزیر راه و شهرسازی در محل این وزارتخانه/ سامانه شهراه اتفاق موفق در مجموعه خانواده دولت

علی بخش رستمی مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی از استقرار میز خدمت الکترونیک با دستور وزیر راه و شهرسازی در این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ششمین نشست شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان گلستان دیروز برگزار شد. در این نشست که رستمی مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی حضور داشت، از  استقرار میز خدمت الکترونیک با دستور وزیر راه و شهرسازی در این وزارتخانه خبر داد.

رستمی در حاشیه این نشست با اشاره به تلاش وزارتخانه برای استقرار میز خدمت در بستر دولت الکترونیک اظهار داشت: نگاه قانون گذار در مورد خیز خدمت، رفتن به سمت میز خدمت الکترونیک است.

وی افزود: خوشبختانه در این موضوع سامانه شهراه در خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی راه‌اندازی شد که مردم به آسانی و از طریق گوشی‌های موبایل خود با جست و جوی عنوان این سامانه می‌توانند وارد آن شده و از خدمات بارگذاری شده بهره ببرند.

مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به استقبال صورت گرفته از این سامانه در بین مراجعه کنندگان این وزارتخانه اظهار داشت: خوشبختانه استقبال از این سامانه خوب بوده است. تاکنون بیش از ۴۵ هزار مراجعه در سامانه شهراه به ثبت رسیده و در این تعداد مراجعه بیش از ۲۸۰۰ هزار کاربر ثبت شده وجود دارد. این سامانه در واقع یکی از اتفاقات خوب و موفق در مجموعه خانواده دولت است.