شناسهٔ خبر: 64256 - سرویس بنادر و دریانوردی

با حضور عضو هيات عامل سازمان بنادر انجام شد

افتتاح ١٢ واحد مسكونی در مجتمع كوی بندر چابهار

بازديد با حضور عضو هيات عامل سازمان بنادر و دريانوردی ١٢ واحد مسكونی در مجتمع كوی بندر چابهار افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، همزمان با ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی و جمعی از مدیران ستادی این سازمان ۱۲ واحد مسکونی در مجتمع مسکونی کوی کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان در راستای حفظ سرمایه های انسانی و افزایش انگیزه کارکنان با حفظ صرفه اقتصادی و افزایش ضریب ایمنی منازل اقدام به بازسازی و تعمیرات اساسی ۲۰ واحد منزل مسکونی در کوی کارکنان بندر نمود.

وی افزود: این قرارداد طی مدت ۱۰ ماه بوده که پیش از این ۲ واحد از این منازل افتتاح و به بهره برداری رسید. 

‎همچنین در جریان بازدید اله‌یار از بندر چابهار از زیرساخت‌ها، اسکله ها و  تجهیزات استراتژیک بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری، طرح توسعه آبشیرین کن بندر شهید بهشتی چابهار، اراضی پسکرانه درمانگاه کوی بندر بازدید بعمل آمد.

‎عباسی راد مدیر کل مهندسی عمران، کوهساری مدیر کل تجهیزات و خلیلی مدیر کل سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی معاون مهندسی سازمان را در این بازدید همراهی نمودند.

عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان تشکیل شد ضمن قدردانی از زحمات مجموعه بندر چابهار اظهار داشت: شکوفایی و توسعه بندر چابهار روزانه است و پایداری روند توسعه با همکاری و هم افزایی همه جانبه امکانپذیر است.

اله یار تصریح کرد: تمامی فعالیت ها با سرعت و رعایت قوانین و دستورالعمل ها پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.
‎وی بر مدیریت زمان در اجرای پروژه ها و فعالیت های بندر تأکید کرد.

به گزارش اداره كل بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان،  اله یار بر آماده به کاری بودن نرم افزارهای عملیاتی در بندر و استفاده از نرم افزارهای تخصصی و سامانه جامع مدیریت پروژه تأکید و استفاده از تمامی واحدها از این سامانه ها را الزامی دانست.

‎عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی از انجام صورت وضعیت شرکت ها بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه PM خبر داد و بر تعامل واحدهای فنی و مهندسی و اداری و مالی در پیشبرد و جذب اعتبارات تأکید نمود.

‎بهروز آقایی مدیر کل بنادر و دریانوردی در این جلسه از کمترین آمار ساخت و ساز غیر مجاز بین بنادر و سواحل کشور در این بندر اقیانوسی خبر داد.

‎وی همچنین صدور قبض در حوزه های برق و آب و راه‌اندازی امور مشترکین را از اولویت‌های واحد برق و تأسیسات عنوان کرد.