شناسهٔ خبر: 64297 - سرویس جاده‌ای

یک مقام مسئول در سازمان راهداری:

۱۰۰ پروژه رفع نقاط پرتصادف در اصفهان تعریف شده است

رضا اکبری مديرکل دفتر نگهداری راه ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از تعریف ۱۰۰ پروژه رفع نقاط پرتصادف در استان اصفهان خبر داد و گفت: ۲۰ پروژه فقط برای رفع نقاط پر تصادف شرق استان تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رضا اکبری مدیرکل دفتر نگهداری راه ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که همراه با وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان سفر کرده است در آیین افتتاح پروژه‌های شرق استان اظهار داشت: سال گذشته با حضور در استان، طرف ۴۸ ساعت تمامی درخواست‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام ۹۰ موضوع مختلف از جمله نقاط پر تصادف و روکش آسفالت گردآوری شد و ۲۵ موضوع در اولویت قرار گرفتند که افتتاح پروژه روکش آسفالت ورزنه-حسن آباد در روز جاری نتیجه همان اقدامات است.

مديرکل دفتر نگهداری راه ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بیان داشت: ۱۰۰ پروژه رفع نقاط پرتصادف در کل استان اصفهان تعریف شده است که ۲۰ مورد فقط در شرق استان قرار دارد. 

اکبری تصریح کرد:علی رقم تمام محدودیت ها تلاش شد تا سطح کیفی آسفالت استان از میان کشور کمتر نشود. 

وی یادآور شد: برای روکش آسفالت راه های کشور سالانه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است. 

مديرکل نگهداری راه ها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایان پیام تبریک مهندس حس‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان را به مردم و مسئولان استان ابلاغ کرد و گفت: ایشان علیرغم میل باطنی موفق به حضور در این سفر نشد اما نسبت به کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی با بهره‌برداری از این پروژه ابراز امیدواری کرد.